Dlaczego warto ćwiczyć

Aktywność fizyczna jest od wielu lat zalecana tak przez lekarzy, jak tez przez trenerów i dietetyków. Ćwiczenia pomagają wzmocnić mięśnie, spalić tkankę tłuszczową, poprawić przeminę materii, odprężyć się, zrelaksować oraz dotlenić mózg. Ponadto aktywność sportowa podnosi znacznie naszą odporność i poprawia krążenie, dlatego też osoby regularnie ćwiczące rzadziej chorują i w  ogóle mniej marzną podczas zimy. Najlepsze efekty uzyskamy, uprawiając naprzemiennie kilka różnych dyscyplin sportowych. Możemy na przykład codziennie przed praca robić godzinną gimnastykę, a w weekendy chodzić na basen czy na rower. Możemy też co drugi dzień ćwiczyć na siłowni, a  co drugi chodzić na aerobic. Możemy wreszcie każdego dnie decydować się na inną aktywność sportową – w poniedziałek jogging, we wtorek rolki, w środę lekcja tańca, w czwartek siatkówka, w piątek rower,  w sobotę basen, a w  niedzielę siłownia. Jeżeli zaś nie mamy czasu i sił, aby ćwiczyć codziennie, róbmy to przynajmniej dwa razy w  tygodniu.

Witaj! Nazywam się Anna Kozłowska i jestem lekarzem specjalistą. Swoją wiedzą na temat zdrowia postanowiłam dzielić się na tym blogu. Mam nadzieję, że treści jakie tutaj zamieszczam przypadną Ci do gustu i zostaniesz moim czytelnikiem na dłużej.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Wszelkie prawa zastrzeżone (C)