Relaks i ćwiczenia przed podróżą

Przed długą podróżą powinniśmy się trochę poruszać. Wówczas lepiej zniesiemy jazdę samochodem bądź też pociągiem. Zazwyczaj jadąc siedzimy. Często nie mamy możliwości aby wstać. Nasz kręgosłup jest w tym czasie bardzo obciążony. Warto wykonywać mały zestaw ćwiczeń już na jakiś czas przed podróżą. Jednym z nich jest na przykład ćwiczenie podczas którego należy wyprostować plecy, łopatki ściągnąć, a głowę podnosić jak najwyżej. Warto powtarzać je kilka razy dziennie. Kolejne ćwiczenie polega na spleceniu dłoni i wyprostowaniu rąk. Rękami powinniśmy zataczać koła. Po taką samą ilość w każdą ze stron. Kolejne ćwiczenie polega na chwyceniu prawą ręką lewego uda i naciąganiu barku. To samo robimy z drugą ręką. Naciągając bark utrzymujemy go w takiej pozycji przez kilkanaście bądź kilkadziesiąt minut. Jest jeszcze jedno bardzo proste ćwiczenie. Trzeba unieść złączone ramiona i wyprostować się. Wdychając powietrze powinniśmy zrobić koci grzbiet. Jeśli wykonamy wszystkie ćwiczenia to wówczas możemy być pewni, że jakoś przetrwamy nawet najdłuższą podróż.

Witaj! Nazywam się Anna Kozłowska i jestem lekarzem specjalistą. Swoją wiedzą na temat zdrowia postanowiłam dzielić się na tym blogu. Mam nadzieję, że treści jakie tutaj zamieszczam przypadną Ci do gustu i zostaniesz moim czytelnikiem na dłużej.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Wszelkie prawa zastrzeżone (C)